Повернення та обмін товарів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його отримання.

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови:

  • товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
  • навушники-вкладиші та внутрішньоканальні навушники, поверненню та обміну не підлягають, оскільки даний товар пов'язаний з особистою гігієною.
  • товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
  • збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
  • пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару;
  • в наявності є розрахунковий документ та гарантійний талон.
  • товар не був привезений під замовлення (без виробничих дефектів).

Якщо дані умови недотриманні, продавець має право відмовити у поверненні.

Для товарів неналежної якості діють інші норми, описані в статті 8 ЗУ «Про захист прав споживачів».

Товар неналежної якості – це той товар, що має недоліки, які роблять використання товару неможливим чи не в повній мірі до його цільового призначення. І цей недолік виник з вини виробника або у зв’язку з неправильним його зберіганням на складі чи в магазині і ці недоліки не можуть бути усунуті в простий час без явних наслідків.

Для оформлення повернення/обміну потрібно надати номер замовлення, суть проблеми, фото(за потреби), реквізити для повернення коштів, це ви можете зробити зателефонувавши в магазин за номером +38 (073) 22 700 22 або скориставшись іншим способом зв'язку

Для повернення/обміну товару, ви можете завітати безпосередньо в магазин за адрессою:

Україна, м. Київ, вул. Григоровича-Барського, 1, ТЦ "Сова" - 2-й поверх з  понеділка по п'ятницю з 09:30 до 17:30.

або відправити Новою Поштою за наступними даними:

м. Київ, відділення НП №190 вул. Григоровича-Барського 1.
отримувач: Кожема Микола Володимирович +38 (073) 22 700 22

При поверненні товару належної якості - доставка за рахунок покупця. 
Якщо ж повертається товар неналежної якості то послуги перевезення сплачує продавець.

Термін повернення коштів до 3-х днів, в залежності від способу оплати/повернення товару.
Повернення коштів відбувається безпосередньо в момент повернення в готівковій формі або ж переказом з карти на карту, якщо повернення через фізичний магазин.
Якщо повернення через поштову службу Нова Пошта, то повернення коштів відбувається шляхом переказу з карти на карту.
У випадку якщо товар купувався з формою оплати "онлайн оплата на сайті" - повернення коштів відбувається на рахунок з якого здійснювалась оплата на протязі трьох банківських днів.

У разі якщо проводиться обмін товару, то заміна відправляється після отримання та перевірни обмінюваного товару на протязі 1-2 днів з моменту отримання.